3. 7. 2013

BB krém - MIXA


Určitě jste o téhle značce už slyšeli, protože se začíná hodně objevovat v obchodech, drogériích a v reklamách.
Já jsem měla na tuhle značku slevu a tak sem si řekla, že když má být vhodná pro alergenní a citlivou pleť, tak že ji vyzkouším.
Tento BB se prodává ve dvou odstínech (já jsem si koupila Natural Rose)
Tento BB má hlavně sloužit jako podkladová báze a i na to se hlavně hodí, protože nemá moc velké krycí schopnosti. Já ho teda jen občas využívám jakoby makeup a občas, když je potřeba, tak jako podklad.
Používám ho hlavně samostatně z toho důvodu, že já hlavně potřebuji aby se mi pleť sjednotila a až moc velkou krycí schopnost nepotřebuji (jen vyjímečně). 
BB je vhodný tedy pouze pro sjednocení pleti a proti zarudnutí a pokud nechcete aby vám na pleti šel moc makeup/BB vidět (když ho použijete samostatný, bez jiných makeupů).


Info:
+ Květ arniky + vitamin B3 
+ „Cold cream“ pro zklidnění
+ Menší riziko alergií
+ Tolerance testovaná na citlivé pleti.
+ Hypoalergenní složení

Jak se vám líbí tahle značka? Máte s ní už nějaké zkušenosti?

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu