27. 9. 2013

L'oréal Micelární Voda


Před týdnem mi dorazil domů balíček od L'oréalu a objevila jsem tam tuhle MICELÁRNÍ VODU. 
Původně jsem si názvu Micelární voda vůbec nevšímala a spíše jsem se zajímala o funkce a o to jestli je hypoalergenní a neudělá mi zle na obličeji. No a asi až po dvou či třech dnech vlastnictvá sem si všimla, že na oblalu je název Micelární voda a tak to bylo pro mě něco uplně nového.


No a co to vlastně micerální voda je a co slibuje? 
''Zdokonalující micerální voda řady odličovací péče Sublime Soft, jemně a zároveň dokonaluje odstraňuje zbytky i voděodolného makeupu a nečistot bez potřeby drhnutí.
Jedinečné složení, které obsahuje aktivní částice - Micely, zaručuje bezchybné odlíčení bez nutnosti oplachování nebo dokonce podráždění. Hypoalergenní složení je vhodné i  pro citlivou pleť.
Navíc micerální voda o vaši pleť pečuje během celého procesu odličování, takže výsledkem je odlíčená a dokonale osvěžená pleť připravena k regeneraci. Pleť je jemnější, hydratovaná a zklidněná. Takový je trojnásobný účinek zdokonalující micelární vody Sublime Soft.
            

Můj názor je takový, že je to konečně přípravek na citlivou pleť, který mi vážně na obličeji nevytvořil hrůzné kreace a vřele ho můžu doporučit. Já mám hodně citlivou pleť a spousta věcí mi neudělá dobře (pokud jde o péči o pleť). Nikdy jsem žádnou Micerální vodu nevlastnila a tahle mě velmi uchvátila. Myslím, že ani není tak drahá jako od jiných značek (130,-).
Tahle voda dokonale odlíčí pleť bez použití velkého množství jak vody, tak i tampónků.
hezky plet očistí i do hloubky, ale chvilku po odlíčení je pleť malinko stažená, ale to během chvilinky vyprchá a pleť je skvělá.
Micerální voda byla testována na citlivé pokožce.


Jak se vám tahle Voda líbí? Máte už nějaké zkušenosti s Micerálními Vodami? Která je ta nej?

6 komentářů:

  1. Myslím si, že když už děláš "recenze" na kosmetiku, měla by sis trochu rozšířit obzory, například taková micelárka, nebo zapečené stíny (dělají se zapečené tvářenky, bronzery...). Taky když už teda píšeš o něčem, co neznáš a teprve to objevuješ, přečetla bych si být tebou pořádně název přípravku, není to micerální voda ale micelární.. ;) Jenom konstruktivní kritika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že snad každý se může splést. Proc nepíšeš recenze sama? Přece je hlavní obsah a výsledek recenze :)

      Vymazat
    2. Jasně že se každý může splést, nikde netvrdím že ne, teď, když jsi to opravila už to vypadá mnohem lépe ;)

      Vymazat
  2. Ja neviem, nejako ma tie micelárky "netankujú".. Časom možno začnú (až ked to už nebude v móde, rovnako ako všetko :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee tak to ti moc děkuji.:) Hodně mě to potěšilo :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu