15. 11. 2013

Wayfarer.cz


Ahoj!
Mám tady pro vás Článek o Eshopu, který myslím všichni znáte a pokud ne, tak teď určitě poznáte.
Není to nikdo jiný než E-Shop WAYFARER.CZ
Je to Stránka se spoustou stylových kousků oblečení a dopňků, kterými snad nikdo nepohrdnul.
Wayfarer je přesně ten typ eshopu, na který koukám s otevřenou pusou a říkám si.. Jooo to chci.. nee tohle.. nebo tohle? Určitě taky kolikrát sledujete nějaké eshopy a nemůžete odtrhnout zrak.


Z Wayfarer mám teď pár skvělých kousků, které si i má spolubydlící začala přivlastňovat.
O čem bych vám napsala jako první?
Začala bych od toho, co mě fascinovalo nejvíc, ale to bych rozmýšlela ještě déle.

Tak začnu Čepičkou Wonderland- Čepici jsem si vybrala k tašce (to jste určitě poznali). Musím se pochlubit, že když jsem šla na tramvaj, tak mě zastavil jeden mladý muž a pochválil mi tuhle čepici a zeptal se mě jak jinak, než odkud ji mám. Já v šoku hned odvětila, že ji mám z Wayfarer :) No a co mě ještě potěšilo, že mi pochválil obočí :D

Pak další. Taška WE ARE NOT IN..WONDERLAND..ANYMORE ALICE. , kterou jsem už zmínila. O téhle tašce jsem snila už dlouho, ale nikde mě tak nezaujala, jako tady. Ještě musím podotknout, že mi příjde, jakoby byly tyhle tašky natahovací, protože se do nich vleze neskutečně moc věcí.

Teď Brýle! Do brýlí jsem se hned zamilovala. Miluji Lennonky, ikdyž nevím, jestli mi zrovna sluší. Ale miluji je a to mi nikdo vzít nemůže :D  
Jsou v modré barvě, ale můžete si je vybrat i s jinými sklíčky.

Další jsou GALAXY leginy. Mrzí mě, že mi jsou větší, ale to vůbec nevadí, protože já šikovná holka nemám problém si je zkrátit :D :) Jinak leginy jsem překrásné (to musíte uznat) a ještě strašně pohodlné.

No a poslední, je modrá UV barva. Bohužel, jsem ted moc času neměla, ale určitě budu tvořit nějaké fotografie s Touhle uv barvou a Modrými brýlemi a jak jinak než s legínami :)

A něco o Wayfarer!
Nabídka módních doplňků a stylového oblečení.
 E-shop specializován na prodej nekonvenčních módních doplňků a pánské italské módy. 
Najdete zde Módní doplňky, trika, mikiny, svetry, kabáty a další. 
Většina produktů, které si můžeš koupit na Wayfarer.cz, má na českém trhu možnost pyšnit se unikátními kousky, které Ti tvé okolí může jen závidět. 


Co Vy a Wayfarer?

3 komentáře:

  1. Super nákup, koukám tak na ty čepky a taky o nějaké uvažuju, hlavně mě ale zaujaly ty brýle. Nesluší jen tak někomu, ale na tobě vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na wayfarer mají spoustu super věcí. Ale mrzí mě, že řetízek sovičky či vážky prodávají za 100, když je mám za 20 z ebay a myslím, že to nebude jediná věc...;)

    OdpovědětVymazat
  3. Čiapka super ale najviac ma oslovila taška! :) A ešte by som sa chcela spýtať, či si si tieto veci objednávala z vlastnej vôle (alebo ako to nazvať) alebo to bola spolupráca? :) Vopred ďakujem.
    msdominnica.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu